Végre Afrika!

2009.01.22. 21:39

6. nap

A mai napot viszonylag kipihenve kezdtük. Reggel sátorbontás, pakolás, eligazítás, majd konzervből reggeli. A kemping udvarából későn tudtunk kisorolni, elvesztettük a konvojunkat. Egyedül vágtunk neki a feladatoknak. Az első feladat nem messze volt az úttól. Egy „X” betűt kellett megtalálni, majd mintha kincset keresnénk ettől a ponttól egy irány és egy távolság volt megadva. Itt egy „K” betű volt a sziklára festve. A harmadik feladat Tata helységben volt. ( ez Tatabányától közel 4100 km-re van) A város szélén egy ház falára egy falu neve van felfestve: „Agouliz”. Sikeresen megtaláltuk, majd a feladat szerint elindultunk ebbe a faluba. Először a többi versenyzőt követtük, de ők össze-vissza kevertek a városban, ezért elhagytuk őket. Kiérve a városból a helyi rendőr segítségét kértük, aki pontos eligazítást adott. A keresett falu 30 km-re volt a főúttól. Kavicsos ösvényen haladtunk a hegyek között. A faluban Monsieur Feksi-t a falu bölcsét kellett keresni aki ajándék ellenében mondott nekünk egy számot: „25”. Ezután a feladat a következő volt: „A faluban kövesd a víz útját ameddig csak tudod, ha már nem tudsz többet mászni, ússz. Betű”. A faluból az éppen kiszáradt folyó medrében kellett felfelé mászni, követve a falu által épített vízcsatornát. Az út egy festői, pálmafákkal övezett kanyonon keresztül egy barlangban végződő hegyi forráshoz vitt. Itt a betű megkereséséhez hegymászói képességet, vagy az derékig vízben való gázolást kellett alkalmazni. Mi inkább másztunk. A betű jól el volt dugva, de azért meg lett: „F”. A kanyonban lefelé haladva kihasználtuk a nap erejét s 4 nap után először megfürödtünk a patak hideg vizében. A mai napon nagyon jól teljesítettünk, nem számított annyira az autó teljesítménye, így a mezőny első harmadában haladtunk. A előző feladatnál az profi Hammeres (7 db cseh HUMMER, csapatban, szervizkamionnal) csapatnak adtunk 2 órát. Lejöttünk a hegyekből, majd irány Assa. A város előtt 90 km-re letértünk az útról, s rátértünk a Párizs-Dakar útvonalra. Köves pisztén haladva begyűjtöttünk 21 pontot ami 5 feladat megoldásából állt. Betűk voltak elrejtve sziklákon, fákon, Dakaros útjelző buckákon. Találkoztunk Villám Géza stábjával, forgattunk egy keveset. Innen irány Assa.

Sajnos az utolsó két nap képeit nem tudjuk felrakni, éppen Assaban állunk sorban az internetért.

Pótoljuk, amint lehet. Bocsi.

Címkék: afrika internet hummer bamako2009 párizs dakar

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egy TATAi 2009.01.23. 02:14:13

"A harmadik feladat Tata helységben volt. ( ez Tatabányától közel 4100 km-re van)"

Hát milyen dolog ez? Pont egy mesterségesen létrehozott szétrohadó szocreál paneldzsungelt hozol fel példának, amikor ott van mellette ugye a magyarhoni Tata, mely már az ősidők óta lakott...

katomama 2009.01.23. 07:49:01

Sziasztok!

A Nyugat-Szahara-i úton legyetek nagyon-nagyon óvatosak és elővigyázatosak!
Egyébként nagyon jók az élménybeszámolók.

Puszi!

sza5bp 2009.01.23. 07:54:49

Helló Fiúk!
Egyre jobbak vagytok a blog írásában (is), egészen élményszámba megy lekövetni az utatokat, ha valaki egy kicsit is vizuális alkat, annak meg pláne!
Tetszik, ahogy nevelitek a CZ-Hummeres fiúkat, nem is baj, ha egy kicsit több tiszteletet kap a Touareg:-)
Az olvasókért beáldozott 5 pontot elhelyeztük egy lezárt borítékban! További jó utat!!!

Agybannagy 2009.01.23. 08:52:10

Hát ez már tényleg globális felmelegedés! A Szaharában hóvihar van, röpködnek a mínuszok, itt meg esik +4 fokban az eső éjjel-nappal és NEM TUDUNK SZÁNKÓZNI!!!!!!!!!

törőmama 2009.01.23. 10:26:17

Spóroljatok az autóval, hogy a célt is lássátok. Ahogy leirjátok tök jó lehet minden még ha néha nem is zökkenőmentes. Igy tovább!Maris

B-Tuning 2009.01.23. 14:03:15

Jók a beszámolok remélem az utolso napokra is marad erő irni!
Kis falunk felnéz RÁTOK sokan érdeklödnek és üdvözletüket küldik.
Tamás kedd FOCI!!!
Csak igy tovább!
Üdv Zoli

törőmama 2009.01.23. 14:51:15

Minden nap figyelemmel kisérem az interneten, hogy merre jártok. Mindenkinek eldicsekszem, aki arra érdemes,hogy hol vagy. Büszke vAGYOK rRÁD ÉS RÁTOK.hHOSSZÚ ÚT ÁLL MÉG ELŐTTETEK. BIZOM BENNE, HOGY EZUTÁN IS SIKER KISÉRI UTATOKAT.MINDIG GONDOLJATOK ARRA,HOGY LEGFONTOSABB A BIZTONSÁG. PUSZI ANYÁD.

Pukszi 2009.01.23. 16:24:23

Gratulalok a mai naphoz!
Csak igy tovabb!!!

izeli 2009.01.24. 11:39:48

Gratulálok , jók vagytok ! Csak így tovább ! Jó az öreg passat, toljátok neki! Üdv:Zsolti

sza5bp 2009.01.24. 14:37:48

Ha van rá módotok, hallassatok magatokról a 7végén is, ezt kéri az olvasó:-)
Reméljük jól haladtok és már nem ciki a napszemcsi sem!
Csak a VW-nek ne legyen melege...

Illés Árpi 2009.01.25. 10:56:47

Tök jó amiket irtok,csak kár,hogy nem látunk semmit belőle. Reméljük, hogy jó lett a hengerfejezés és be tudtok már érni vele a célba.Szurkolunk nektek!

GabenKa 2009.01.25. 16:46:13

Nagyon jók vagytok, jók a beszámolók! Hát igen, sajnos bejött nektek is a Murphy törvény.... Szászváron mindenki rólatok beszél, királyok vagytok, csak így tovább! További sikeres utat!