Díjkiosztó gála

2009.02.02. 12:13

15.nap

Reggel nem sietünk a keléssel, de cseng a szobatelefon. Az autó miatt várnak minket a parkolóba. A tegnapi maszkárus vár minket, komolyan érdekli az autó. Hosszas alkudozással megegyezünk az árban, s hogy mit kap az autóhoz. Helyi pénzben akar fizetni, de az nekünk nem jó. Átmegyünk a szomszédos bankba az árfolyam után érdeklődni, majd beváltjuk a pénzt. Az autót nem tudjuk az új gazdájának odaadni, mert 11:00-tól van az ünnepélyes befutó. Megegyezünk vele, hogy 14:00 körül visszajövünk a kocsival, azután viheti. Kocsiba ülünk, irány a Hotel Salem, a cél. Begördülünk a szálloda udvarára, majd lejelentkezünk. A helybeli nepperek mindjárt lerohannak minket, de az autó már elkelt, így elküldjük őket. A parkoló egyben piacként is szolgál, mindent el lehet adni, ami nálunk van. Az igaz, hogy leginkább ingyen, ajándéknak vagy nagyon alacsony áron. A nagyméretű dolgoktól próbálunk megszabadulni, amit a repülőn nem lehet hazahozni. Általában hazai ár alatt kelnek el a dolgaink, de el kell adni, mert nincs aki ennyi cuccot hazahozzon, eldobni vagy ingyen odaadni kár lenne. Elkelt a hálózsák, a poroltó, a kompresszor, a flex, ruhák egy része, pokróc, kerekek, kannák. Sokáig tartott az alkudozás, ezért késve értünk vissza a szállodánkba. A vevőnk „Ayouba”  nem volt sehol. Mint utóbb kiderült, átment a Salem hotelbe, keresni minket, de félúton elkerültük egymást. Ideges volt, mert azt hitte, hogy átvertük, kétszer adtuk el az autót. Elkezdtünk a kocsiból kipakolni, de itt is akadtak problémák. Mindent akart ami bent volt, mivel azt ő megvette. A szerszámok, személyes cuccok hosszas vita árán maradtak nálunk. Az autóval jól járt mivel minden új volt rajta, mi pedig az eladással, mert utólag megtudva az autópiacon lehet, hogy a felét sem kaptuk volna érte. Autó nélkül maradva taxival mentünk át a Club Ibizaba, A díjkiosztó gála helyszínére. Előtte felkerestünk egy helyi éttermet, s 15 nap után végre rendes ételt eszünk. A gála 21:00-kor kezdetét veszi, ünnepélyes körülmények között osztják ki a díjakat. A kategóriánkban 1. helyen végeztünk, de a terepjárós mezőnyben sem vallottunk szégyent, 237 ponttal 130 indulóból az 55. helyen zártuk a versenyt. Ezzel az autóval úgy érezzük ez is kiváló eredmény, amit sokan mások is elismertek.

Címkék: bamako2009

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.